Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Kinderverjaardag > kiddies feestkisten
  Nisett  1. Geplaatst op 28 maart 2005 om 17:36 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik verhuur themakisten zoals: prinses/ridder/griezel/piraat
de kisten zijn prachtig beschildert in het thema. De inhoud is zeer kompleet, voor 8 kinderen(ook uit te breiden) er zitten prachtige kostuums in en decoratie-materiaal om het huis in sfeer te brengen
een programmaboek, spellen ,schmink, kleurplaten, muziek, video, knutselspullen,enz...........Kortom een middagvullend feest. En dit alles voor een leuke prijs.Voor info stuur mij een mail

M Drooglever  2. Geplaatst op 23 juni 2006 om 22:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 28 maart 2005 om 17:36 schreef Nisett het volgende:
Ik verhuur themakisten zoals: prinses/ridder/griezel/piraat
de kisten zijn prachtig beschildert in het thema. De inhoud is zeer kompleet, voor 8 kinderen(ook uit te breiden) er zitten prachtige kostuums in en decoratie-materiaal om het huis in sfeer te brengen
een programmaboek, spellen ,schmink, kleurplaten, muziek, video, knutselspullen,enz...........Kortom een middagvullend feest. En dit alles voor een leuke prijs.Voor info stuur mij een mail

Geachte heer mevrouw,
Is het nog mogelijk om voor woensdag 5 juli een ridder themakist te bestellen, het is voor 11 kinderen.
Met vr.gr. Maureen Drooglever, tel 030- 6666409

Nisett De Wit  3. Geplaatst op 07 oktober 2008 om 09:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 23 juni 2006 om 22:31 schreef Nisett het volgende:
Ik verhuur themakisten zoals: prinses/ridder/griezel/piraat/koks/oosters
een programmaboek, spellen ,schmink, kleurplaten, muziek, video, knutselspullen,enz...........Kortom een middagvullend feest. En dit alles voor een leuke prijs, 39,00, kijk op www.kiddies-feestkisten.nl

N De Wit  4. Geplaatst op 31 januari 2010 om 12:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

De verhuur van themakisten is uitgebreid met de volgende thema`s:
soldaten Dora&Diego, Pippi Langkous, Disco-glitter&glamour.
De kisten worden nu verhuurd voor de nog steeds voordelige prijs van 45,00
Wij zijn centraal gelegen in het Groene Hart aan de A12 in Nieuwerbrug.
voor info kijk op de website. www.kiddies-feestkisten.nl
of bel 0348-753351

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X