Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Gezocht kinderkleding > Groothandel in merkkleding
  Danielle  71. Geplaatst op 12 mei 2010 om 15:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo

IK BEN OP ZOEK NAAR DE GROOTHANDEL VAN BENGH KINDERKLEDING

REST PARIJEN ZIJN OOK GOED

ALS IEMAND WAT WEET STUUR Aub EVEN EEN BERICHT

GR

DANIELLE

Sheila  72. Geplaatst op 19 mei 2010 om 16:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben op zoek naar een groothandel of iets dergelijks die kinderkleding etc. voor gehandicapte kinderen verkoopt.

Wie kan mij hier aan helpen

Sheila

Suzanne Nij..  73. Geplaatst op 28 mei 2010 om 18:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik zoek adressen en website van groothandels van baby en kinderkleding.
Alles is welkom.
Het liefst merk kleding.

Met vriendelijk groet

Willem  74. Geplaatst op 29 mei 2010 om 19:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wooden buttons kun je online inkopen via http://www.kledinginkoop.nl/ . Kleding inkoop is de importeur van wooden buttons, knot so bad en doerak, dus ik denk dat je daar wel aan het juiste adres bent .

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Willem op 29 mei 2010 om 19:08:28

Jacqueline ..  75. Geplaatst op 18 juni 2010 om 14:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

goedemiddag,

ik ben op zoek naar partijen leuke kinderkleding van bvb Jottum en Vingino, Bengh, Schoeffies, R.Y.B. andere bekende merken zijn ook welkom !
Dit is voor een webwinkel in kinderkleding !

alvast bedankt voor de reacties !

Jacqueline

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Jacqueline .. op 18 juni 2010 om 14:54:17

O&m Fashion..  76. Geplaatst op 11 augustus 2010 om 22:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Goedkope Merkkleding!!

Bezoek allemaal onze site, een groeiende nieuwe webshop dat merkkleding voor goedkoop aanbiedt!

omfashionoutlet.yolasite.com

Heleen  77. Geplaatst op 13 augustus 2010 om 14:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik heb een webwinkel in kinderkleding en handgemaakte sieraden.
Bij de kinderkleding party's die ik geef komt veel de vraag naar kinderkledingmerk Name It en Z8.
Ik zoek een groothandel die deze merken heeft.

Wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Hartelijke groet,
Heleen
Kleding- en Sieradenhuis

Saskia  78. Geplaatst op 16 augustus 2010 om 23:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben op zoek naar groothandeladressen die mij kunnen helpen aan de volgende merken:

Noppies, BFC, Barbara Farber, Vingino, Retour, Name It, Bengh, Kiezeltje, Claesen's, Koeka, Desigual, enz.

Ik ben nl. bezig een webshop te openen voor merkkleding voor kinderen.
Alle tips zijn welkom, ook als u een tip heeft voor wat betreft het opstarten van een nieuwe webshop.

Heeft u misschien een tip of een adres mail mij dan alstublieft.

Alvast heel hartelijk bedankt.

Groet, Saskia

Erik-jan  79. Geplaatst op 23 augustus 2010 om 16:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi,

Wij zijn op zoek naar groothandelsadressen voor merken als lisa rose, Name it, Emoi enz enz.

Wij overwegen een kledingwinkel in het middensegment te starten. Wellicht zijn er nog merken die volgens jullie in ons rijtje thuishoren!

Laat het ons graag even weten,

Erik-Jan

Kinderoutlet  80. Geplaatst op 26 augustus 2010 om 23:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Kinderkleding en Outlet groothandel veldhoven

Baby en kinderkleding tot maat 174.
Kinderoutlet leverd merken zoals Vinrose, Queenrosa, Kids Case, Kidz-art, Kik-kid, airforce, enz.
levering aan winkels, webshops en kleding party's.
Kijk eens op de website www.kinderoutlet.nl voor meer informatie

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 8, 9, 10, 11, 12

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X