Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Partijen kinderkleding > GEZOCHT kindrkleding leveranciers groothandels mer
  Korina  1. Geplaatst op 15 november 2006 om 23:55 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo, wie kan me helpen aan adressen van leveranciers groothandels
voor kinder kleding merk en non merk,
voor mijn webwinkel.
Zoek me suf maar kan bijna niets vinden.
Groetjes Korina

Fashionsales  2. Geplaatst op 14 februari 2007 om 21:37 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wij hebben non-merk kinderkleding vanaf 2.5/stuk.

Ook haarmode voor kinderen bij ons verkrijgbaar aan zeer lage prijzen.

Voor vrijblijvende info:
frankiewillems@telenet.be

Nicole  3. Geplaatst op 19 februari 2008 om 18:36 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Korina,ik heb nog het een en ander van de winter kleding over dat wil ik wel verkopen voor de inkoops prijs kan je wel wat foto`s stuuren als je wil,laat het me maar weten, o ja het is van het merk Exit .
Gr Nicole.

Conny  4. Geplaatst op 04 april 2008 om 12:54 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo heb een web winkel,wil dit gaan uitbreiden,
zoek adressen voor zoals jottum ,
en mooie ondermode voor de kids.

Nguyen  5. Geplaatst op 20 april 2010 om 19:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 04 april 2008 om 12:54 schreef Korina het volgende:
Hallo, wie kan me helpen aan adressen van leveranciers groothandels
voor kinder kleding merk en non merk,
voor mijn webwinkel.
Zoek me suf maar kan bijna niets vinden.
Groetjes Korina

Wij hebben een atelier in Bangladesh en hebben kinderkleding in voorraad voor zeer scherpe prijzen. Mocht u interesse hebben kunt u mailen naar thnguyen@concepts.nl

Met vriendelijke groet,
Huyen Nguyen

Kinderoutlet  6. Geplaatst op 27 augustus 2010 om 00:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Bij www.kinderoutlet.nl in veldhoven kun je terecht voor merk baby en kinderkleding. grote zaak met verschillende bekende merken.

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X