Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Gezocht kinderkleding > groothandel merkkleding kids
  Werner Kris..  11. Geplaatst op 17 december 2007 om 15:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

http://www.winkeltjes.net/deugniet/main.php?showdep=***%20Laatste%20Nieuws&cat=actuel
e%20zaken,%20acties%20en%20agenda

Alleen Merk-kinderkleding bij Deugniet Kinderkleding Utrecht

Imps & Elfs, DIESEL, Vingino, Ragazzi, MEXX, Oilily, French Connection, DKNY, Toppie, Vintage, Petit Louie, KIK-KID, Ralph Lauren, Sissy Boy, Vinrose, Noa Noa, DEPT, Kookai, Tommy Hilfiger, MEES, Esprit, Eager Beaver, Timberland, Riverwoods, GAP, Marc O’Polo, Jill Sander, I.K.K.S., Donaldson, Nike, Benetton, Kidscase, King Loui, Replay, Mc Gregor, O’Neil, Tom-Du, Hookipa, Salty Dog, Ducky Beau, Adidas, Cakewalk, Helly Hansen, Puma, Baraba Farber, Anne-Claire Petit, Oshkosh, Tom Tailor, Mim-Pi, Basic, Gasolio, Doerak, Zara, Villa Happ, Anne K., Nike, Lili Gaufette, Next, Petit Filou, CKS, Replay & Sons, Pakhuis Oost, Kitsch-Kitchen, Bakito, Mini-Stars, Protest, Barbie, Bo Dean etc

Ilsa  12. Geplaatst op 02 januari 2008 om 14:37 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben zeer benieuwd of jij inmiddels van iemand antwoord hebt gekregen? Ook ik ben nml. op zoek naar groothandelaren maar ik zie dat ik niet de enige ben.....
Ben jij al verder ermee gekomen?

grtjes ilsa

Jorien Broer  13. Geplaatst op 10 januari 2008 om 17:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

DE UITVERKOOP IS BEGONNEN !!!!!

EN JE KUNT JE ZOMER-KLEDING AL BRENGEN, EIND FEBRUARI GAAN WE DE WINKEL OMGOOIEN! WOENSDAG 05 MAART GAAN WE WEER KNALLEN !

KIJK OP ONZE SITE!

http://www.deugniet-utrecht.nl

DEUGNIET UTRECHT

Den  14. Geplaatst op 17 januari 2008 om 20:07 uur   quotenieuw berichtemailedit 

IK BEN OP ZOEK NAAR MERK KLEDINGEN ALLE BEKENDE MERKEN ZIJN WELKOM MAIL DE FOTO'S EN WELKE MATEN JE HEBT HOEVEEL JE HEBT

Den  15. Geplaatst op 17 januari 2008 om 20:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

IK BEN OP ZOEK NAAR MERK KLEDINGEN ALLE BEKENDE MERKEN ZIJN WELKOM MAIL DE FOTO'S EN WELKE MATEN JE HEBT HOEVEEL JE HEBT

My Kiekeboe..  16. Geplaatst op 06 maart 2008 om 11:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ook ik ben op zoek naar groothandels.
Ik ben op zoek naar Vingino, Retour, Oilily, Bengh, Kiezeltje, Claesen's
Vooral de kleinere maten.
Wie weet waar ik moet zijn?

Marjolein  17. Geplaatst op 18 maart 2008 om 10:13 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wie o wie kan me helpen aan groothandelaren voor kindermerkkleding???
Ik ben opzoek naar de volgende merken:
- oilily
- name it
- petit louie
- cake walk
- barbara farber
- room seven
- vingino
- mexx

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen

Alvast bedankt
Groetjes Marjolein

Ilse  18. Geplaatst op 14 april 2008 om 12:15 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo

ook ik ben bezig om een groothandel te zoeken die de merken kikiwon en r.y.b verkopen.
Wie kan mij helpen !
bedankt

Andrea  19. Geplaatst op 16 april 2008 om 22:51 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Dit berichtje is voor Ilse die RYB en Kikiwon zoekt.

Ik weet niet of je het inmiddels al hebt gevonden maar kijk eens op Bussmann.nl
Die hebben volop RYB en Kikiwon.

Groetjes Andrea

Jorien Broer  20. Geplaatst op 28 april 2008 om 18:14 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Deugniet Kinderkleding Utrecht, voor KWALITEITS-merken baby- en kinderkleertjes.

Voordelige nieuwe kleertjes in maten 50 tot 86 en kinderkleding van 86 tot 186 !

Door partij-inkoop bieden wij OUTLET kleding voor 45%, 50% tot zelfs 70% korting !

Gebruikte kleding van all TOP-merken bieden we in ruime keuze. Zo koop je praktisch nieuwe kleertjes voor leuke prijsjes. Een formule die wij al hanteren sinds 1999. Iedereen heeft zo voordeel !

Tweedehands kleding ( mits A-merken) ontvangen wij graag, wij verkopen deze overbodige kleertjes voor je!

Deugniet Kinderkleding Utrecht: GRATIS parkeren voor de deur.Koffie staat klaar en er is een leuke speelhoek voor de kleintjes.

Graag tot ziens bij Deugniet Utrecht !

Merken die je bij ons vinden zult:

Imps & Elfs, DIESEL, Vingino, Ragazzi, MEXX, Oilily, French Connection, DKNY, Toppie, Vintage, Petit Louie, KIK-KID, Ralph Lauren, Sissy Boy, Vinrose, Noa Noa, DEPT, Kookai, Tommy Hilfiger, MEES, Esprit, Eager Beaver, Timberland, Riverwoods, GAP, Marc O’Polo, Jill Sander, I.K.K.S., Donaldson, Nike, Benetton, Kidscase, King Loui, Replay, Mc Gregor, O’Neil, Tom-Du, Hookipa, Salty Dog, Ducky Beau, Adidas, Cakewalk, Helly Hansen, Puma, Baraba Farber, Anne-Claire Petit, Oshkosh, Tom Tailor, Mim-Pi, Basic, Gasolio, Doerak, Zara, Villa Happ, Anne K., Nike, Lili Gaufette, Next, Petit Filou, CKS, Replay & Sons, Pakhuis Oost, Kitsch-Kitchen, Bakito, Mini-Stars, Protest, Barbie, Bo Dean

Ga naar pagina: 1, 2, 3

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X