Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Gezocht kinderkleding > groothandel merkkleding kids
  Linda  1. Geplaatst op 25 oktober 2006 om 09:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben bezig met een eigen winkeltje te beginnen voor merkkleding voor kinderen. Ik ben op zoek naar een groothandel die mij oa de merken esprit, mexx, cakewalk, oilily, vingino kan leveren.

Bent u een groothandelaar of weet u er 1, zou ik graag het adres van de website willen hebben

Alvast bedankt.

Bokids Kind..  2. Geplaatst op 31 oktober 2006 om 20:37 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben ook op zoek naar een groothandel die mij de merken esprit mexx, vingino, phink industries etc. kan leveren. Wie kan mij helpen?

Www.nadaski..  3. Geplaatst op 20 november 2006 om 08:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Wij zijn net begonnen met een eigen webwinkel en willen zo graag verder gaan met het merk Vingino en replay wie kan ons helpen aan een groothandel die dit merk verkoopt.

Alsvast bedankt.

Www.nadaski..  4. Geplaatst op 20 november 2006 om 08:45 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 20 november 2006 om 08:42 schreef Www.nadaskinderkleding.nl het volgende:
Hallo,

Wij zijn net begonnen met een eigen webwinkel en willen zo graag verder gaan met het merk Vingino en replay, Phink en OILILYTASSEN en Six Six Seven wie kan ons helpen aan een groothandel die dit merk verkoopt.

Alsvast bedankt.

Marjolein V..  5. Geplaatst op 09 september 2007 om 12:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

ik ben net begonnen met mijn eigen baby en kleuterwinkeltje en ben nu heftig op zoek naar groothandels van merkkleding.
Wie kan mijn helpen.

groetjes

Marjolein

Sonja  6. Geplaatst op 04 oktober 2007 om 09:51 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wie kan mij helpen aan adressen van groothandels, waar ik kinder merkkleding in kan kopen om op mijn kinderkledingparty's te verkopen?
Ben onder andere opzoek naar mexx esprit oilily ducky bo enz enz

Hopelijk kan iemand mij helpen
alvast bedankt

Groetjes

Www.mav.nl  7. Geplaatst op 16 oktober 2007 om 10:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Op www.mav.nl kunt u ons trendy streetwear merk MAV vinden, wij verkopen volgens het cash&carry systeem. Leveren uit voorraad, complete maatseries zijn verkrijgbaar.
Voor meer info kunt u mailen naar maarten@mav.nl of bellen naar 0575-544236

Hartelijk dank voor uw tijd.

Met vriendelijke groet,

Maarten Lambach

Carola  8. Geplaatst op 18 november 2007 om 17:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik wil een webshop gaan beginnen en kledingparty's gaan geven voor kinderkleding. Wie kan mij helpen aan adressen van groothandels in kinderkleding van de merken o.a. jottum, gymp, eager beaver, etc. Niet de hele goedkope merken, merken in iets hoger prijssegment. Mag ook outletkleding zijn!

Lunter Text..  9. Geplaatst op 29 november 2007 om 15:40 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Goedemiddag,
zonet las ik u bericht op het forum van deze site.
Wij zijn de Nederlandse vertegenwoordiger van het kindermode merk Motion wear. Tevens hebben wij een eigen merk: Go-On. Wij verkopen kindermode voor betaalbare prijzen aan winkeliers in heel Nederland. Voor meer informatie kunt u altijd bellen 0515 572336 of een kijkje op onze website www.luntertextiel.nl nemen.
Ook is het mogelijk dat wij u vrijblijvend per post wat foldermateriaal toesturen.

Met vriendelijke groet, Miriam Stutz
Lunter Textiel. Bolsward

Sinterklaas  10. Geplaatst op 30 november 2007 om 15:12 uur   quotenieuw berichtemailedit 

SINTERKLAAS BIJ DEUGNIET KINDERKLEDING UTRECHT

Zaterdag 1 december toert Sinterklaas door ons Winkel-centrum en kun je een lekker zakje pepernoten komen halen. Misschien tref je Sinterklaas met zijn Pieten wel net bij ons in de winkel. De goede Sint komt graag bij Deugniet Kinderkleding want wij hebben natuurlijk heeeeeeeel veel leuke cadeautjes, hebbedingetjes, speeltjes, spelletjes en natuurlijk merkkleertjes. Zeker voor deze feestmaand is er volop keus.
Kijk anders maar eens op

http://www.winkeltjes.net/deugniet/main.php?showdep=***%20Laatste%20Nieuws&cat=actuel
e%20zaken,%20acties%20en%20agenda

daar staan heel wat leuke ideetjes voor de Sint maar ook al voor de Kerstman !

Graag tot ziens bij de kinderwinkel van Utrecht:
Deugniet Kinderkleding, daar MERK je het verschil !

Amsterdamsestraatweg 571 (gratis parkeren voor de deur !)
3553 EH Utrecht
030-2448388

www.deugniet-utrecht.nl
info@deugniet-utrecht.nl

Ga naar pagina: 1, 2, 3

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X