Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Partijen kinderkleding > 75 art. merkkleding voor 150 incl.
  Floortje & Co  1. Geplaatst op 28 november 2005 om 17:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben overgegaan op andere merken en heb derhalve een super mooi pakket te koop. In dit pakket zitten winter- en zomerkleding. Veel kleding is doordraag. Groot en deels Ducky Beau en Bo Dean, maar ook zara, oilily, VHF en andere merken.

Het gaat om vestjes, jurkjes, rokjes, broeken, truien, etc.....

De hele partij mag weg voor slechts 150 incl, verzendkosten en zonodig incl. btw.

Per email kun je een aantal foto's opvragen.

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

Sylvia  2. Geplaatst op 29 november 2005 om 20:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Zou u mij een aantal foto's toe kunnen sturen?

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

S van Heijst

Kirsten  3. Geplaatst op 06 december 2005 om 21:55 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo,

zou u mij een aantal foto's kunnen sturen?

alvast bedankt.

groetjes,
kirsten

Marielle  4. Geplaatst op 30 december 2005 om 22:14 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo
Kunt u me foto's en maten mailen?
b.v.d.
Marielle

Daniela  5. Geplaatst op 17 januari 2006 om 14:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Zou u mij een paar foto's toe kunnen sturen.
En om welke maten gaat het.

Marjacijs  6. Geplaatst op 06 maart 2006 om 13:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi, Heb je de partij kleding nog? zo ja kunt je mij wat foto's mailen en de maten vermelden? groeten, M. Cijs

Elma Bosman  7. Geplaatst op 23 maart 2006 om 12:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi
ben je het al kwijt wil je anders de foto's toesturen
gr

elma

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X