Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Gezocht kinderkleding > Groothandel in merkkleding
  Sandra  31. Geplaatst op 13 november 2008 om 23:39 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek naar een groothandel / leverancier van het merk No Tomatoes. Alle reacties zijn van harte welkom!!!

Sandra  32. Geplaatst op 21 november 2008 om 13:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
Ik ben op zoek naar een groothandel die het merk Muy Malo verkoopt. Wie o wie kan mij hieraan helpen.
Ik hoor graag jullie reactie.
Groetjes
Sandra

Monique Rog..  33. Geplaatst op 01 december 2008 om 13:51 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Voor mijn nieuwe winkel in kinderkleding zoek ik partijen nieuwe A/merk kinderkleding zoals: Jottum, Oilily, Vingino, Cakewalk, Diesel, Replay etc. Liefst nieuwe collectie tot 1 seizoen oud.

Voor meer info kun je bellen of mailen.
06-383079636
mila.milan.kidscompany@gmail.com

Alle tips zijn van harte welkom!
Alvast bedankt voor jullie reactie

Hartelijke groet,
MilaMilan Kidscompany
Monique Roggen
www.milamilan.hyves.nl

Chris  34. Geplaatst op 15 december 2008 om 22:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wie kan mij helpen aan een inkoopadres van Vingino. Vooral voor jongens blijkt het moeilijk te zijn. Graag ook underwear. Voor webwinkel en party's

Chris

Annie  35. Geplaatst op 13 januari 2009 om 14:48 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo

ik ben dringend op zoek naar groothandel in merkkleding voor kinderen
wie kan mij daar bij helpen?
ik zoek de merken:jottum,oilily,mim pi,vingino,bengh,noppies,gaastra

ik hoop dat iemand mij verder kan helpen,dat zou mooi zijn
alvast bedankt

m.v.g,
annie

Alie En Annie  36. Geplaatst op 19 januari 2009 om 11:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi,
wij zijn op zoek naar groothandels of partij verkoop van de merken mim-pi,jottum ,barbara farber, gaastra,cakewalk,vingino mag ook outlet zijn

wie kan ons helpen
bvd alie en annie

Ellen  37. Geplaatst op 22 januari 2009 om 11:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo

ben op zoek naar groothandels in de merken

Vingino
Another World
Jottum
Barbera Ferber
Name-IT
Gaastra
Tommy Hilfiger
Mc Gregor
g-star

Wie weet er adressen. Mail me asjeblieft!!

Hoeven geen hele maatseries te zijn

Saskia  38. Geplaatst op 19 februari 2009 om 14:32 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben opzoek naar internetgroothandels voor kinderkleding. Mag ook merkkleding zijn. Wie o wie heeft er leuke adresjes voor mij.

Monique  39. Geplaatst op 19 februari 2009 om 19:10 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik wil een webwinkel beginnen met merk kinderkleding en ik ben op zoek naar groothandels waar ik de onderstaande merken kan inkopen.

G-star
Tommy hilfiger
Name-it
gaastra
mc gregor
replay
mexx
ducky beau
dolce gabana

Ik waardeer alle informatie.
En als u nog tips heeft wat betreft het openen van een webwinkel dan hoor ik dit ook graag.

groetjes,
Monique Fan
zoranmoniquefan@online.nl

Vivette  40. Geplaatst op 01 maart 2009 om 23:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
Ik heb een eigen webwinkel en verzorg kinderkledingpartys, ik ben op zoek naar een groothandel of andere inkoopadressen van de onderstaande merken:
- Vingino
- Ragazzi
- Eager Beaver/Rags/Rfg
- Geisha
- Henley

Wie kan mij hierbij helpen?

Alvast hartstikke bedankt,
groet Vivette
Cool4Kiddies

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 8, 9, 10, 11, 12

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X