Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Gezocht kinderkleding > Groothandel in merkkleding
  Christa  11. Geplaatst op 25 mei 2007 om 14:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben op zoek naar inkoopadressen / groothandel van diverse merkkleding zoals Jottum, Mim Pi, Vingino, Agatha Ruiz de la Praga, Claire.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt voor jllie reactie!

Groetjes
Chrisat

Gertjan  12. Geplaatst op 11 juni 2007 om 21:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben op zoek naar kinderkleding van de merken Gaastra, Tommy Hilfiger, Gap, Timberland, McGregor, Jottum, Vingino, Diesel, Marc'o Polo, Ralph Lauren, Scapa en Riverwoods.

Wie heeft deze merken en kan mij een leuke partij aanbieden?
Bij voorkeur winterkleding van seizoen 2006/2007.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Gertjan

Deugniet-ki..  13. Geplaatst op 12 juni 2007 om 13:45 uur   quotenieuw berichtemailedit 

KINDERKLEDING? A-MERKEN?

NIEUW EN 2E HANDS: ALLEEN KWALTITEITS-MERKEN BIJ DEUGNIET UTRECHT

GRATIS PARKEREN / SPEELHOEK / PIN / WEBWINKEL> http://deugniet-utrecht.nl

We nemen nog zomer-kleding in tot eind juni, daarna schakelen we weer over op de winter-collectie ! Je winterkleertjes ( A-merken!) zijn nu al welkom voor inname, maar dan houden we ze nog even uit de winkel. In juli gaat de zomer-collectie in de UITVERKOOP, de winkel moet dan leeg en binnen 1 weekend vullen we de schappen weer met de winter-collectie.

Je kunt ook nu al je slag slaan omdat er nu nog volop eerste keus is en de aankopen van nu nog ruil-opties hebben. ( Uitverkoop niet.)

Extra aantrekkelijk: bij aankoop van 3 kledingstukken of meer krijg je
10% KORTING op het totaalbedrag.
(actie op kleding, niet op overige artikelen!)
En het kan nog gekker:
op de jassen krijg je zelfs 25% KORTING, ongeacht
het aantal stuks !
(niet in combinatie met andere acties.)

Reden genoeg weer voor een bezoekje ! En koop je via de webwinkel, geef deze acties voor de zekerheid aan in het vakje opmerkingen !

Graag tot ziens bij DEUGNIET MERK-KINDERKLEDING UTRECHT

Daar MERK je het verschil !

Zus En Broer  14. Geplaatst op 18 augustus 2007 om 00:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

[quote]Op 25 mei 2007 om 14:41 schreef Christa het volgende:
Hallo,

Ik ben op zoek naar inkoopadressen / groothandel van diverse merkkleding zoals Jottum, Mim Pi, Vingino, pointer , barbara farber , go-on

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

zus en broer
(Gea Boers)

Jen  15. Geplaatst op 12 oktober 2007 om 20:46 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo, wij zijn op zoek naar een groothandel in merkkledig voor kinderen, oa Tommy Hilfiger, Replay, Gaastra, Mc Gregor, Vingino, Vinrose, DKNY,Ralph lauren, D&G etc.
Voor onze nieuwe webwinkel. Ik hoor het graag als je een leuk adres voor ons hebt van 100% orginele en nieuwe kinkerkleding.
Alvast bedankt voor eventuele reacties

Mariken.  16. Geplaatst op 11 januari 2008 om 16:26 uur   quotenieuw berichtemailedit 

HALLO,

IK HEB EEN GROOHANDEL MET HIPPE MEISJESKLEDING.
IK BEN DE ENIGE IN NEDERLAND DIE DIT SOORT KLEDING VERKOOPT.

WWW.CUSTOMIED-SHOP.COM

ALLE KLEDING KOMT UIT JAPAN EN OMSTREKEN EN IS VAN HOGE KWALITEIT.
WELKOM.

Mariken.

Martijn Sm..  17. Geplaatst op 11 februari 2008 om 19:58 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Geachte meneer/mevrouw,

Als jong ondernemer ben ik opzoek naar een groothandel die met mij wilt samenwerken. Ik ben opzoek naar bedrijven voor wie ik producten (bjorn borg boxers) kan gaan verkopen via het internet (in de VS noemt men dit dropshipping).

Weet u leveranciers, of bent u zelf leverancier neem dan contact met mij op.

Met vriendelijke groet,

Martijn Smeets

H. Slaghuis  18. Geplaatst op 21 februari 2008 om 14:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi ik weet wel een groot handel hebben een heel mooi merk en ook de kwaliteit is heel goed het namelijk best vaak tegen in 2ehands winkels

het bedrijf heet zazi holland ook heb ik een email adres voor je Ganzo_@live.nl of www.zaziholland.nl

ik hoop dat jullie er allen wat aan hebben

groeten H. Slaghuis

Alies  19. Geplaatst op 24 maart 2008 om 19:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wie weet leuke adresjes voor partij-inkoop van de merken JOTTUM, MIM PI, Gaastra en CAKEWALK?

Ik hoop dat ik tips van deze of gene krijg.

Mvg. Alies
www.ikke-ook.info

Conny  20. Geplaatst op 04 april 2008 om 22:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek naar kinderkleding van de merken Gaastra, Tommy Hilfiger, Gap, Timberland, McGregor, Jottum, Vingino, Diesel, Marc'o Polo, Ralph Lauren, Scapa en Riverwoods.

Wie heeft deze merken en kan mij een leuke partij aanbieden?
Bij voorkeur winterkleding van seizoen 2007.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

conny

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Conny op 04 april 2008 om 22:54:01

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 8, 9, 10, 11, 12

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X