Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Gezocht kinderkleding > Groothandel in merkkleding
  Jacco  101. Geplaatst op 09 augustus 2011 om 07:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ,

Ik ben op zoek naar kinderkleding van het merk E.S.T.H.E.R.

Weet iemand hier toevallig meer over ?

Met vriendelijke groet .

Dina  102. Geplaatst op 27 september 2011 om 22:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

[quote]Op 11 februari 2008 om 19:58 schreef Martijn Smeets het volgende:
Geachte meneer/mevrouw,

Als jong ondernemer ben ik opzoek naar een groothandel die met mij wilt samenwerken. Ik ben opzoek naar bedrijven voor wie ik producten (bjorn borg boxers) kan gaan verkopen via het internet (in de VS noemt men dit dropshipping).

Weet u leveranciers, of bent u zelf leverancier neem dan contact met mij op.

Met vriendelijke groet,

Martijn Smeets

hoi martijn, heb je nog bb boxers ?

Las30  103. Geplaatst op 08 oktober 2011 om 21:10 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo,

Ben bezig een webwinkel op te starten en ben op zoek naar groothandels.
van de volgende merken
-replay
-vinrose
-airforce
-vingino

ik hoop dat iemend mijn kan helpen?
u kunt mailen naar laskaweb@hotmail.com

Alvast Bedankt
Laska Corbee

Jane Dekkers  104. Geplaatst op 19 oktober 2011 om 13:55 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik heb de kleding van m'n kinderen op een site gehaald waar denk ik veel mensen blij van zullen worden. Je hebt echt veel soorten kleding in zowat alle maten. deze site is een aanrader!! www.kleertjeswarenhuis.nl ik haal regelmatig van deze site kleding. m'n kinderen zijn er dolblij mee.

Sarah  105. Geplaatst op 15 november 2011 om 22:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo ,

ik start binnen kort met een zaak in kinderkleding,
mag ik jullie vragen mee te doen aan mijn markt onderzoek

http://www.zoomerang.com/Survey/WEB22DRYE9A7CY

hartelijk dank
sarah

Scharloo  106. Geplaatst op 01 december 2011 om 09:43 uur   quotenieuw berichtemailedit 

HALLO, Heb je deze groothandel nog ? Ik ben op zoek naar Japanse kinderkleidng. Ik hoor het graag van je.

Sjaantje  107. Geplaatst op 23 januari 2012 om 08:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben op zoek naar een groothandel voor kinderkleding.

Ik ben nu op zoek naar een vingino groothandel die de nieuwste collectie van de kleren kan leveren. Geen tweedehands.

vingino zelf stelt hoge eisen, vandaar dat ik het zo wil proberen.

bvd, sjaantje

Anjawesterh..  108. Geplaatst op 04 februari 2012 om 22:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo, wie weet waar ik een groothandel kan vinden die de merken noppies en name-it hebben. Alvast bedankt

Gerda  109. Geplaatst op 19 maart 2012 om 10:04 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben bezig met het opzetten van een kinderkleding merkwinkel (geen webshop) en ik zoek kleding van de merken

Z8
Vingino
Mc Gregor
Mexx
Barbara Farber
Jottum
Jil en Sil
Tommy Hilfiger
Noppies

Kan iemand mij helpen aan groothandels waar ze 1 van deze merken verkopen?
Nieuwe collectie geniet de voorkeur maar outlet mag ook.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten Gerda

Vink  110. Geplaatst op 15 september 2012 om 23:40 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek naar een groothandel voor de volgende merken baby/kinderkleding:
Mexx
Noppies
Just Small
Name It

Evt andere merken zijn ook welkom.

Wie kan mij helpen?

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 8, 9, 10, 11, 12

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X