Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Gezocht kinderkleding > Groothandel in merkkleding
  Leon  91. Geplaatst op 16 oktober 2010 om 14:12 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo, wie kan mij Helpen??

Ik wil een mannen kleding webshop starten. Wie kan mij vertellen bij welke groothandel ik het beste kan inkopen.

De merken:

- Jack & Jones
- Forecast
- Dolce
- Levi's
- Pall mall

Om een paar voorbeelden te noemen. Ik hoor het graag!

Groetjes, León

Jolanda Wolf  92. Geplaatst op 11 november 2010 om 19:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo

ik ben bezich met het openen van een kledingzaak
ben op zoek naar een kleding groothandel.
ik wil graag kinderkleding en kleding voor jonge volwassen ..
wie kan me helpen

gr jolanda wolf

Jeanne  93. Geplaatst op 20 november 2010 om 19:19 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben op zoek naar een partij monnalisa kinderkleding mag ook tweederhands zijn

groetjes jeanne

Suzanne  94. Geplaatst op 25 november 2010 om 01:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Wij zijn een tijdje geleden begonnen met kinderkledingparty's
En we zijn opzoek naar een groothandel waar we terecht kunnen voor o.a
Barbara Farber, Name-it en LCKR.

Ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt!

Groetjes Suzanne

Olly  95. Geplaatst op 29 januari 2011 om 14:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

kijk bij www.azizzo.nl altijd leuk en goedkoop

Olly  96. Geplaatst op 29 januari 2011 om 14:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

leuke handel hebben die moet A2

Raymond  97. Geplaatst op 20 februari 2011 om 19:58 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Wij willen een webshop starten
Wie kan ons helpen aan inkoop adressen voor o.a. de merken:
Noppies, BFC, Barbara Farber, Vingino, Retour, Name It, Bengh, Kiezeltje en Carbone.

Ik hoor het graag vast bedankt!

Raymond

Iris  98. Geplaatst op 19 juni 2011 om 18:15 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi
Ik ben op zoek naar merkkleding voor kinderen en volwassenen. De merken zijn Gaastra,MC Gregor,Riverwoods,Vingino,Salty Dog,DJ,Vinrose,Rags,Diesel,Replay,G-Star etc.
Wie kan mij helpen?
Stuur mij dan een mail.
Groetjes Iris

Joyce  99. Geplaatst op 25 juni 2011 om 22:55 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo allemaal,

Ik ben per 1 mei begonnen met de website www.owlykids.nl in nieuwe en tweedehands kinderkleding. Wat ik nog heel graag wil is Vingino en Bengh per Principesse verkopen. Heeft iemand een idee waar je dit kan inkopen?

Groetjes Joyce

Esther  100. Geplaatst op 21 juli 2011 om 17:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar een groothandel waar we kinderkleding kunnen kopen
van Mim Pi, Muy Malo, Love to Love, Kiezeltje enz enz.

Iemand enig idee waar we dit kunnen verkrijgen?

Alvast bedankt!

Groeten,
Esther

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 8, 9, 10, 11, 12

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X