Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Gezocht kinderkleding > Groothandel in merkkleding
  Anita  1. Geplaatst op 04 april 2005 om 11:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi,
Ik ben op zoek naar een groothandel in merkkleding.
Ik zoek voornamelijk naar het merk CARBONE.
Go-on, Zamm, Wooden Buttons mag zeker ook.

Laat maar snel iets horen als je een leuk adres voor me hebt.
Of misschien heb je zelf een groothandel.
Liefst kijk ik eerst op een website naar foto`s en misschien kan er dan ook via internet besteld worden.
Dat zou helemaal toppie zijn.

Alvast bedankt voor jullie reakties.
Groetjes Anita.

Kiddoshop  2. Geplaatst op 15 april 2005 om 23:40 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Anita,

Wij zijn een groothandel in merkkleding voor kinderen.

Wij zijn gevestigd in Zoetermeer en verkopen ook de merken die jij vraagt.
Er is een keuze uit duizenden stuks en geen minimale afname.

Je kan zelf een partij komen uitzoeken.

mvg
KiddoShop

Astrid  3. Geplaatst op 14 juni 2005 om 13:16 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Anita,

Wij zijn een groothandel in kinderkleding van het merk MNKY. Erg leuke betaalbare kinderkleding van mooie kwaliteit.
Op onze site kan je ons aanbod bekijken, mail maar even voor verdere info.

Groetjes Astrid
www.monkeykidswear.nl

Jochem  4. Geplaatst op 05 maart 2006 om 15:39 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Op www.bestelmerkkleding.nl vind je pas echt de beste kleding tegen de laagste prijzen!
Neem snel een kijkje!

Babelybabe  5. Geplaatst op 09 maart 2006 om 07:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste,
Ik wil u bij deze gewoon waarschuwen voor de mededeling van Jochem.
Heb zelf als zelfstandige bij deze persoon aangekocht en de aangeboden kledij is zo fake als het maar kan zijn.
Stuurt ook geen factuur zoals afgesproken en nog andere dingen die niet conform de wet zijn.
ze blokkeren gewoon u mail-adres zodat ze niet meer hoeven te reageren.
MAW niet aankopen bij deze persoon.
Hopelijk bent u een beetje geholpen met deze mededeling.

Monique  6. Geplaatst op 06 maart 2007 om 22:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi,

ik ben op zoek naar groothandels van de merkkleding replay,diesel,rags,vingino,armani,dirkje,esprit voor kinderen laat me aub zo snel mogelijk weten waar ik terecht kan.

alvast bedankt.
mvg.monique

Mary  7. Geplaatst op 15 maart 2007 om 19:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
ik wil een groothandel beginnen in kinderkleding. Wie kan mij helpen aan inkoopadressen?

Ruilsnel  8. Geplaatst op 26 maart 2007 om 21:39 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
U kunt uw vraag ook plaatsen op www.ruilsnel.nl onder gezocht.
Verder staat er op deze nieuwe site veel merkkleding te koop.
Succes

Annelies  9. Geplaatst op 02 mei 2007 om 17:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi
Ik ben op zoek naar groothandels van merkkleding vingino,eagerbeaver,rags,
phink,name it,voor kinderen laat het aub zo snel mogelijk weten waar ik terecht kan alvast bedankt.

groetjes Annelies

Valentinokids  10. Geplaatst op 15 mei 2007 om 20:19 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi,

Ik ben op zoek naar een groothandel of inkoop adres van het merk vingino en pampolina.

Laat a.u.b.snel iets horen zodat ik kan gaan inkopen
Alvast bedankt!
mvg.monique

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 8, 9, 10, 11, 12

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X