Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Promotie webwinkel > je kids goedkoop en stoer aankleden voor een "PRIK
  Prikkie Kin..  1. Geplaatst op 29 oktober 2011 om 22:19 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Kinderen hoeven niet duur te zijn!! kijk maar eens bij: www.prikkiekinderkleding.nl
ik verkoop nieuwe kwalitatieve kinderkleding voor jongens en meisjes vanaf maat 92 tot en met maat 176 voor een "prikkie"
snelle levering,(afhalen mag ook altijd na overleg) en boven de 50,- is GRATIS verzenden
neem snel een kijkje op mijn site en wil je dan ook iets in mijn gasteboek achterlaten?
www.prikkiekinderkleding.nl

Prikkie Kin..  2. Geplaatst op 19 december 2011 om 21:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 29 oktober 2011 om 22:19 schreef PRIKKIE KINDERKLEDING het volgende:
Kinderen hoeven niet duur te zijn!! kijk maar eens bij: www.prikkiekinderkleding.nl
ik verkoop nieuwe kwalitatieve kinderkleding voor jongens en meisjes vanaf maat 92 tot en met maat 176 voor een "prikkie"
snelle levering,(afhalen mag ook altijd na overleg) en boven de 50,- is GRATIS verzenden
neem snel een kijkje op mijn site en wil je dan ook iets in mijn gasteboek achterlaten?
www.prikkiekinderkleding.nl

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X