Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Partijen kinderkleding > gezocht partij kindermerkkleding
  Patricia  1. Geplaatst op 22 oktober 2009 om 23:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
Ik ben op zoek naar een winkelier die zijn/haar restanten kinder(merk)kleding van de hand willen doen.

Momenteel koop ik mijn outlet kinder(merk)kleding in bij de meeste van ons welbekende groot(tussen)handelaren en daar wil ik eigenlijk liever vanaf. Het is vaak te oud (ik zie regelmatig kleding terug die er 3 jaar geleden ook al hing) en de prijzen die er nog voor gevraagd worden zijn echt riant.

Niet om het één of ander maar ik ben niet op zoek naar disney,dora en of spiderman kleding, maar eerder naar Vingino,retour,replay,diesel,name-it,esprit,tommyhilfiger,mexx,cakewalk enz.enz

Tips voor agenturen die wel met party en webshopverkopers willen werken zijn ook van harte welkom!!!

Cindymode4k..  2. Geplaatst op 27 januari 2010 om 23:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik heb nog een partij jongenskleding en een partij meisjes kleding.

groetjes cindy

Veerle  3. Geplaatst op 03 maart 2010 om 23:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Neemt u eens een kijkje op www.vdmodestock.centerall.com. De vermelde prijzen gelden uiteraard niet voor u als handelaar. Mocht u uw gading vinden, geef gerust een seintje en doe een prijsvoorstel. Wat onder de noemer nieuwe collectie te vinden is, is van winter 2009-2010 en doordraag merkkledij van laag tot hoog segment. Onder de solden of koopjes is alles merk en non-merk van vorig seizoen, alles moet weg wegens plaatsgebrek.

Arno  4. Geplaatst op 07 augustus 2010 om 18:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 03 maart 2010 om 23:35 schreef Patricia het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een winkelier die zijn/haar restanten kinder(merk)kleding van de hand willen doen.

Momenteel koop ik mijn outlet kinder(merk)kleding in bij de meeste van ons welbekende groot(tussen)handelaren en daar wil ik eigenlijk liever vanaf. Het is vaak te oud (ik zie regelmatig kleding terug die er 3 jaar geleden ook al hing) en de prijzen die er nog voor gevraagd worden zijn echt riant.

Niet om het één of ander maar ik ben niet op zoek naar disney,dora en of spiderman kleding, maar eerder naar Vingino,retour,replay,diesel,name-it,esprit,tommyhilfiger,mexx,cakewalk enz.enz

Tips voor agenturen die wel met party en webshopverkopers willen werken zijn ook van harte welkom!!!

ik heb voor jou 630 stuks kindermerkkleding.
Merken Salty Dogs, Ducky Beau, Bo
Dean, Vinrose, Barbara Faber, Blue Seven, Girls Star, Boy Star, Phink
Industries, Cake Walk, Dirkje,
Minymo, Ralph Lauren enz.

Linda  5. Geplaatst op 08 augustus 2010 om 13:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo Patricia,

ben je nog steeds geïnteresseerd in merkkleding?
ik heb een kleine partij; Airforce, Retour en McGregor kleding.

groetjes linda

Kiek  6. Geplaatst op 11 augustus 2010 om 10:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste,
Ik ga een outletwinkel opstarten.
Wie graag zijn restant kinder merk kleding wil verkopen kunt u mij hiervoor mailen.
Graag hoor van u!
MVGR

Kledwin  7. Geplaatst op 11 november 2010 om 03:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heeft u merkkleding, schoenen, lederwaren, textiel uit het midden- en hoog segment aan te bieden uit overstock, restpartijen, winkelvoorraden, einde seizoens partijen, andere partijen? Zoekt u een opkoper om uw restanten aan te bieden of zoekt u een opkoper die u een betere prijs geeft voor uw restanten, mail ons dan om te overleggen of snel een vrijblijvende afspraak te maken.

Alfons  8. Geplaatst op 30 december 2010 om 17:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

ik heb een partij leuke gekleurde rompertjes en t-shirts te koop.
Partij van 220 rompertjes en t-shirts van Nederlands fabrikaat
100% katoen goede kwaliteit
Mooie kleuren, onbedrukt en bedrukt met leuke prints (50-50)
Mooie maatverdeling en gunstig geprijsd (eventueel ook een grotere partij)
Bekijk de foto's en overtuig jezelf.

Lees meer op: http://partijhandel.aanbodpagina.nl/mooie-rompertjes-en-t-shirts#ixzz19c5wFYgS

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Alfons op 30 december 2010 om 17:35:52

Mildan  9. Geplaatst op 13 januari 2011 om 15:58 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
Ik ben op zoek naar kinderkleding merken v.o. retour, vingino,no-no, carbone etc. liefst partijtjes voor losverkoop. mag van oudere collecties zijn, wie heeft nog overbodige voorraad. aanbiedingen met foto's aub en incl. prijs(zen)kan uiteraard ook liefst zonder btw.

Gstavinga  10. Geplaatst op 22 april 2011 om 16:48 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben bezig met het opstarten van een handeltje in kinderkleding om party's mee te geven en evt aanvullend een outletinternetsite te beginnen.

Waar zou meer vraag naar zijn:
- non merk kleding voor rond de 10 euro verkoop of
- merk kleding tussen de 15 - 25 euro verkoop
????
Of misschien een combinatie van beide zodat je iedereen tevreden kunt houden.
Ben natuurlijk zelf nog niet zo ervaren in deze markt dus zou graag reacties ontvangen hoe jullie er over denken?

En is er uberhaupt markt voor??

Groeten gerda

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X