Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Kinderverjaardag > Wil je zelf thema en verkleedkisten verhuren?
  Annelie  1. Geplaatst op 03 september 2009 om 13:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Bent u van plan om zelf verkleedkisten en themakisten voor kinderfeestje te gaan verhuren?

Maar u weet nog niet precies hoe en wat u daarvoor moet doen?

Ik verkoop kant en klare verkleed en thema kisten om te verhuren.

In de meeste gevallen start u met de aankoop van 1 kist

Hierin zit alles wat u nodig heeft: verkleedkleding, benodigdheden voor de spelletjes, een draaiboek voor de huurder, slingers, tafelkleed, bekers, bordjes enz enz.

daarnaast kunt u een abonnement afsluiten waarbij u voor een vast bedrag per jaar 5 maal een zending krijgt.

Deze zendingen bestaan uit nieuwe spullen voor de spelletjes, een nieuw draaiboek, of een vernieuwde versie van een eerder draaiboek, nieuwe verkleedkleding enz enz.

In overleg kunt u er zelf voor kiezen waaruit de zendingen bestaan. het is mogelijk om 5 keer per jaar een zending te krijgen om de huidige kisten aan te vullen.

Het is ook mogelijk om te starten met de aankoop van 1 kist en doormiddel van de zendingen langzaam (en dus met gespreide kosten) het aantal kisten uit te breiden.

de eerste kist aanschaffen kan al vanaf 65 euro (dit is de meest simpele themakist waarmee wel een volledig kinderfeestje kan worden georganiseerd.)

Neem voor meer informatie, en de verschillende mogelijkheden contact met mij op.

Voor iedere situatie en ieders budget is er wel een mogelijkheid.

Wilfried Ro..  2. Geplaatst op 14 juni 2011 om 13:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Goedemiddag,

ik ben me aan het orienteren kuntu mij wat meer informatie sturen?

Met vriendelijke groet,

Wilfried Roelen
Mgr. Joostenstraat 22
5971 BM grubbenvorst
06-46384034

Pascal  3. Geplaatst op 19 augustus 2012 om 22:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heeft u voor mij meer info omtrent inhoud van de kisten en prijzen

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X