Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Zelfmaakmode > stoffen en fournituren bij Kledingatelier Annelie
  Annelie Dik..  1. Geplaatst op 07 februari 2009 om 13:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo
Bij kledingatelier Annelie zijn ook stoffen en fournituren te koop.
het aanbod is nog niet erg groot, maar dit wordt geregeld uitgebreid.
Op dit moment al een aantal zomerstoffen van 2009.
de zomerstoffen en de winterstoffen van 2008 zijn afgeprijsd.
Tot 11 februari 2009 geldt een kortingsaktie.
Bij vermelding van de code 1002 achter uw naam in het bestelformulier krijgt u 10 % korting op de hele bestelling.

bij een bestelling van 50 euro of meer gratis verzendkosten binnen Nederland.

Kom gerust even een kijkje nemen op www.kledingatelierannelie.nl

Met vriendelijke groet,

Annelie Dikland

Annelie Dik..  2. Geplaatst op 12 februari 2009 om 11:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

De webshop van www.kledingatelierannelie.nl is aangepast.
De laatste meters winterstof nu voor 3,50 per meter.
Op=Op dus kom gerust even een kijkje nemen.
Als u eerst de stof wilt voelen kunt u altijd een mailtje sturen, dan stuur ik u gratis (en geheel vrijblijvend) een proeflapje van de gewenste stof toe.

Met vriendelijke groet,
Annelie Dikland

Jeanette De..  3. Geplaatst op 12 juli 2011 om 14:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Annelie,

Leuke website heb je. Ik bestel altijd bij http://www.stoffenshop.eu. Ze hebben echt vanalles en goede prijzen. En ze leveren ook in BelgiŽ.

Groetjes,

Jeanette

Deborah Nij..  4. Geplaatst op 27 november 2015 om 21:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Stoffenwinkel.nl zeker een aanrader. Op de website staat voor 16:00 uur besteld, de volgende dag huis.Ik heb mijn paillettenstoffen en satijn daar besteld en ik had het de volgende dag binnen. Niet duur en snelle levering.

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X