Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Zelfmaakmode > Fournituren
  Estje  1. Geplaatst op 19 april 2004 om 22:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wie kan mij helpen aan een adres waar ik online goedkoop garen, knopen etc. kan bestellen?????????

Alvast bedankt voor je reactie.
Estje

Leonie  2. Geplaatst op 22 mei 2004 om 20:16 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Estje,

Een goed adres is www.karteris.nl. Deze stoffenman heeft behalve een kraam op de markt ook een grote stoffenhal en verkoopt een deel van de collectie via internet. Ik begreep van hem dat er binnenkort nog meer op de site komt te staan dan nu al het geval is.

Succes!

Monique  3. Geplaatst op 15 januari 2005 om 20:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik was van de week aan het surfen en kwam deze site tegen
hij is nog niet zolang online maar heeft geweldige zelfmaak artikelen
http://home.quicknet.nl/qn/prive/d.smits/
groetjes monique

Annegeel  4. Geplaatst op 05 april 2005 om 20:54 uur   quotenieuw berichtemailedit 

is strijkletters niks voor je kan je zelf letters of een afbeelding via internet bestellen in alle kleuren en maten.
zoals fluor roze, groen, geel, blauw, maar ook reflecterend, of glitters.
www.strijkletters.nl

Linda  5. Geplaatst op 20 april 2005 om 12:48 uur   quotenieuw berichtemailedit 

www.fournituren.nl

Groetjes,

Linda

Rob  6. Geplaatst op 23 januari 2013 om 00:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

www.lieftink-fournituren.nl

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X