Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Partijen kinderkleding > Groothandel/outletstore kindermerkkleding voor web
  Barbara  21. Geplaatst op 19 juni 2013 om 21:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Sophie

Zou ik het adres ook kunnen krijgen miss?

Gr Barbara

QUOTE:
Op 07 januari 2010 om 16:10 schreef Sophie de maeyer het volgende:
hallo
we kunnen niet voor iedereen steeds alle merken hebben, maar we hebben door het seizoen heen veel verschillende segmenten binnen. de ene keer is het dan meer laag en middensegment, de andere keer meer hoogsegment. Daarom werken we vooral met onze webwinkel en een nieuwsbrief. HEt max dat je hier betaald bij ons is 20% van de winkelwaarde, dus altijd minimum 3% goedkoper dan de meeste bekende groothandels. Momenteel hebben we een aanbod van merken als: Blue Seven, Name it, Claire dk, Brubaker, Pirouette, Mexx, Lofff, Doerak, Girl/Boy star, Terre Bleue, Kooky, CKS, Villa Happ, Imps&Elfs, Montefiore, Bfc, en nog vele meer. Wij hanteren geen minimum afname, en alles kan hier ter plaatse worden uitgezocht of via onze webwinkel opgestuurt.
Dus, hopelijk tot binnenkort.
Groetjes
Sophie

Steve  22. Geplaatst op 21 oktober 2013 om 15:44 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 19 juni 2013 om 21:34 schreef Barbara het volgende:
Hallo Sophie

Zou ik het adres ook kunnen krijgen miss?

Gr Barbara

[..]

Ik ken ook een goede site voor partijen kinder- merkkleding.
Het gaat hier puur om partijen die je kunt kopen, maar je bent wel vaak goedkoop uit. Ze hebben hoogstaande merken zoals tommy hilfiger en ralph lauren.

Ga naar: www.groothandelkindermerkkleding.nl

Steve  23. Geplaatst op 21 oktober 2013 om 15:46 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 21 oktober 2013 om 15:44 schreef Steve het volgende:
[..]

Ik ken ook een goede site voor partijen kinder- merkkleding.
Het gaat hier puur om partijen die je kunt kopen, maar je bent wel vaak goedkoop uit. Ze hebben hoogstaande merken zoals tommy hilfiger en ralph lauren.

Ga naar: www.groothandelkindermerkkleding.nl

HTTP://www.groothandelkindermerkkleding.nl

Steve  24. Geplaatst op 21 oktober 2013 om 15:47 uur   quotenieuw berichtemailedit 

http://groothandelkindermerkkleding.nl

Suzanne  25. Geplaatst op 26 oktober 2013 om 23:58 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik lees veel oproepen van mensen die opzoek zijn naar groothandels die de bekende merken verkopen. Heeft er iemand al en tip? Ik zoek jongens spijkerbroeken van Name it & Vingino. En outlet partijen van Bor*z & Bengh zou ook geweldig zijn.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Een tip waar ik 2ehands kinderkleding per kilo prijs kan kopen is ook zeer welkom!

Gr. Suzanne

Ga naar pagina: 1, 2, 3

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X