Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Partijen kinderkleding > Groothandel/outletstore kindermerkkleding voor web
  Visjekinder..  11. Geplaatst op 27 februari 2010 om 19:07 uur   quotenieuw berichtemailedit 

wij willen U wijzen op onze website. http://www.visjekinderkleding.nl Wij verkopen Nieuwe en 2e hands baby- en kinderkleding, tegen zeer lage prijzen. Zo zijn er artikelen vanaf 1 euro te koop, wij hebben voor de kleine beurs een groot assortiment aan nieuwe en 2e hands baby en kinderkleding.

Wij hebben ook nieuwe kleding van Name-it, Exit, Tom Tailor, en binnenkort ook Blue Seven. Ook hier stunten wij met prijzen. Wij gaan ver onder de reguliere winkelprijzen door. ca. 40% tot 70% korting.

Wij hopen U dan ook in onze webwinkel te mogen zien.

Wij zijn ook te vinden op onze hyves: http://visjekinderkleding.hyves.nl
Meld je hier aan en blijf als 1 van de eerste op de hoogte.

Groetjes
Team visjekinderkleding
www.visjekinderkleding.nl

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Visjekinder.. op 27 februari 2010 om 19:10:12

Christine V..  12. Geplaatst op 07 maart 2010 om 17:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Sophie,

Mag ik het webadres waar ik goedkoop kleding in kan kopen?

Mvg,
Christine

Christine V..  13. Geplaatst op 07 maart 2010 om 17:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Sophie,

Mag ik het webadres waar ik goedkoop kleding in kan kopen?

Mvg,
Christine

Veronique  14. Geplaatst op 18 juni 2010 om 13:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

HALLO

WIE KAN MIJ HELPEN AAN NIEUWE KINDERKLEDING VOOR MIJN WEBWINKEL.
BEN OP ZOEK NAAR VINGINO,VINROSE,RETOUR,MEXX,ESPRIT,SALTY DOG,EAGER BEAVER,
HET MAG OUTLET MAAR OOK VAN HET NIEUWE SEIZOEN ZIJN.

GROETJES VERONIQUE

Kinderoutlet  15. Geplaatst op 26 augustus 2010 om 23:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Voor merk kinderkleding moet je bij ons zijn www.kinderoutlet.nl

Jessica  16. Geplaatst op 08 oktober 2010 om 12:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek naar groothandelaren van vingino, retour, tommy hilfigger e.d.

Raafie  17. Geplaatst op 10 oktober 2010 om 10:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Sophie,

Heb je voor mij ook je adres van je webwinkel??

Alvast bedankt.

Marion Vos  18. Geplaatst op 16 februari 2011 om 11:21 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 07 januari 2010 om 16:10 schreef Sophie de maeyer het volgende:
hallo
we kunnen niet voor iedereen steeds alle merken hebben, maar we hebben door het seizoen heen veel verschillende segmenten binnen. de ene keer is het dan meer laag en middensegment, de andere keer meer hoogsegment. Daarom werken we vooral met onze webwinkel en een nieuwsbrief. HEt max dat je hier betaald bij ons is 20% van de winkelwaarde, dus altijd minimum 3% goedkoper dan de meeste bekende groothandels. Momenteel hebben we een aanbod van merken als: Blue Seven, Name it, Claire dk, Brubaker, Pirouette, Mexx, Lofff, Doerak, Girl/Boy star, Terre Bleue, Kooky, CKS, Villa Happ, Imps&Elfs, Montefiore, Bfc, en nog vele meer. Wij hanteren geen minimum afname, en alles kan hier ter plaatse worden uitgezocht of via onze webwinkel opgestuurt.
Dus, hopelijk tot binnenkort.
Groetjes
Sophie

ik heb ook een webwinkel en kan nog wel een paar adresjes gebruiken.

Ming  19. Geplaatst op 09 maart 2012 om 16:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste Sophie,

Ik ben zeer ge´nteresseerd in uw webwinkel en nieuwsbrief. Graag verneem ik van u wat de naam is van uw onderneming.

Uw bericht wacht ik met belangstelling af.

Met vriendelijke groet,
Ming

QUOTE:
hallo
we kunnen niet voor iedereen steeds alle merken hebben, maar we hebben door het seizoen heen veel verschillende segmenten binnen. de ene keer is het dan meer laag en middensegment, de andere keer meer hoogsegment. Daarom werken we vooral met onze webwinkel en een nieuwsbrief. HEt max dat je hier betaald bij ons is 20% van de winkelwaarde, dus altijd minimum 3% goedkoper dan de meeste bekende groothandels. Momenteel hebben we een aanbod van merken als: Blue Seven, Name it, Claire dk, Brubaker, Pirouette, Mexx, Lofff, Doerak, Girl/Boy star, Terre Bleue, Kooky, CKS, Villa Happ, Imps&Elfs, Montefiore, Bfc, en nog vele meer. Wij hanteren geen minimum afname, en alles kan hier ter plaatse worden uitgezocht of via onze webwinkel opgestuurt.
Groetjes
Sophie

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Ming op 09 maart 2012 om 16:32:52

Ilona  20. Geplaatst op 14 maart 2013 om 21:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi sophie,

Graag zou ik ook de gegevens van je groothandel ontvangen..

mvg, Ilona

QUOTE:
hallo
Groetjes
Sophie

Ga naar pagina: 1, 2, 3

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X