Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Partijen kinderkleding > Gezocht partijtje kinderkleding
  Helmar  11. Geplaatst op 22 juni 2010 om 04:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Wij kunnen je misschien helpen.

Met vriendelijke groeten Helmar

Helmar  12. Geplaatst op 22 juni 2010 om 06:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi, wij lezen jou bericht en zien ook het bericht van Rob over Disney kleding.
Wij zijn woonachtig in Thailand (jomtien) en hebben de mogelijkheid om kleding goedkoop in te kopen.
Ook Disney kleding!!!!! (mischien een optie voor Rob)
We zijn bereid om foto's te maken en te mailen over wat wij aan te bieden hebben.
Ook zijn er mogelijkheden om leuke teenslippers te bestellen, ook die kunnen wij jou heel erg goedkoop aanbieden in meerdere aantallen.
Hopende je hierbij voldoende info gegeven te hebben.

Groet en veel sucses met de onderneming.

Helmar vanuit (jomtien, Thailand).

Linda De Vr..  13. Geplaatst op 10 augustus 2010 om 16:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb een partij met 400 stuks NIEUWE tiener kleding.
Het is allemaal nieuw, het meeste is voorzien van hanger en kaartje.
Het is mooie kleding voor zowel de winter als de zomer. Om een idee te krijgen om wat voor artikelen het gaat kunt u een kijkje nemen in mijn webwinkel www.happykisdwear.nl bij de tienerkleding.
Mocht u interesse hebben dan kunt u altijd contact opnemen.

Groeten,
Linda

O&m Fashion..  14. Geplaatst op 11 augustus 2010 om 22:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Goedkope Merkkleding!!

Bezoek allemaal onze site, een groeiende nieuwe webshop dat merkkleding voor goedkoop aanbiedt!

omfashionoutlet.yolasite.com

Anja  15. Geplaatst op 25 augustus 2010 om 01:48 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ook ik wil graag kinderkleding gaan verkopen, en zoek hiervoor adressen van groothandels, die betaalbaar zijn, evt in combinatie met een soort van franchise. Het mogen allerlei merken zijn.
Informatie zou zeer gewaardeerd zijn.

Alvast bedankt!
Groetjes Anja
Zandvrouwtje@hotmail.com

Kinderoutlet  16. Geplaatst op 26 augustus 2010 om 23:56 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Kijk voor partijen Merk kinderkleding een op www.kinderoutlet.nl

De Jong  17. Geplaatst op 08 november 2010 om 14:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi,ben op zoek naar een groothandel of distributeur waar ik disney kleding in kan kopen voor mijn webwinkel.
wie kan mij hierbij helpen?????????????
groetjes karin

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X