Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Partijen kinderkleding > Gezocht partijtje kinderkleding
  Nic  1. Geplaatst op 27 april 2007 om 22:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik wil beginnen met het op o.a. Marktplaats en andere advertentiesites verkopen van kinderkleding. Als dat goed loopt wil ik een eigen website met kinderkleding beginnen. Ik weet echter niet hoe ik aan partijtjes kinderkleding kan komen zonder inschrijving bij kvk. Wie kan mij helpen?

Boefjes En ..  2. Geplaatst op 28 april 2007 om 14:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
dat wordt erg lastig en ik zou het ook niet aanraden

De belasting dienst houdt goed in de gaten hoeveel advertenties en wat voor advertenties iemand op marktplaats etc heeft staan

ze hebben hiervoor van die speciale zoekrobots die dat voor hun bijhouden, zo zijn ze ook bezig met mensen die voor hun "hobby"zelf spullen maken en dan via internet verkopen

Mijn zwager zijn vader werkt bij de belasting dienst en die heeft me dat uitgelegd van die zoekmethode, dus wat je ook doet en hoe je ook begint het beste is het om het gewoon legaal te doen, dan kan je ook gewoon overal je kleding kopen

Anders zit je vast aan de partijen op marktplaats en vaak zijn dat toch partijen kleding die andere niet verkocht krijgen

Else  3. Geplaatst op 01 mei 2007 om 13:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Nic

Als je meerdere stuks tegelijk bestelt via mij, dan zorg ik ervoor dat je ook tegen (bijna) inkoopsprijs disney kleding (www.disney-kleding.nl) kinderkleding kunt inkopen.

In het begin hoef je je niet direct druk te maken om de belasting. En als je bij ons inkoopt, dan kun je ook achteraf nog registreren wat je gekocht hebt. Wij houden alles perfect bij (zoals het hoort).

Wel raden wij je aan om niet al je pijlen te richten op marktplaats of ebay. Werk ook aan link-exchange en dergelijke!

Rob,
webmaster www.disney-kleding.nl

QUOTE:
Op 28 april 2007 om 14:00 schreef Nic het volgende:
Ik wil beginnen met het op o.a. Marktplaats en andere advertentiesites verkopen van kinderkleding. Als dat goed loopt wil ik een eigen website met kinderkleding beginnen. Ik weet echter niet hoe ik aan partijtjes kinderkleding kan komen zonder inschrijving bij kvk. Wie kan mij helpen?

Mara  4. Geplaatst op 12 mei 2007 om 23:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi Nic,

heb je interesse in partijenhandel, dan kan ik je diverse plukjes aanbieden. Dit is legaal, alles is verzien van winkelprijs en je krijgt een officiele rekening. Interesse? Mail me info@maradvance.nl

ik heb meisjes- & jongensmerkkleding.

Succes met het opzetten van je bedrijf/handeltje

Ab  5. Geplaatst op 12 februari 2009 om 10:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Het is handig als je van een bestaande winkel de restanten opkoopt.
Dan heb je leuke handel voor weinig.
Neem contact met mij op, dan kunnen we misschien zaken doen!
AB

A.s. Kinder..  6. Geplaatst op 17 september 2009 om 12:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Nic,

Heb in magazijn nog leuke partijtjes kinderkleding liggen. Kijk maar eens op A.S.kindermode.nl, het is allemaal merkkleding Vooral veel van het merk TOM-DU en dit kun je niet in de winkels krijgen alleen via party's.
Als je veel afneemt krijg je het voor leuke prijzen (en niet welk op de site staan).

vr groet Atty

Patricia  7. Geplaatst op 22 oktober 2009 om 23:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
Ik ben op zoek naar een winkelier die zijn/haar restanten kinder(merk)kleding van de hand willen doen.

Momenteel koop ik mijn outlet kinder(merk)kleding in bij de meeste van ons welbekende groot(tussen)handelaren en daar wil ik eigenlijk liever vanaf. Het is vaak te oud (ik zie regelmatig kleding terug die er 3 jaar geleden ook al hing) en de prijzen die er nog voor gevraagd worden zijn echt riant.

Niet om het één of ander maar ik ben niet op zoek naar disney,dora en of spiderman kleding, maar eerder naar Vingino,retour,replay,diesel,name-it,esprit,tommyhilfiger,mexx,cakewalk enz.enz

Tips voor agenturen die wel met party en webshopverkopers willen werken zijn ook van harte welkom!!!

Cindymode4k..  8. Geplaatst op 27 januari 2010 om 23:40 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo

Ik heb een partij jongenskleding en een partij meisjeskleding.
als je belangstelling hebt kan je me mailen en wil ik je wel foto's sturen.

michelcindy@home.nl

Sandra  9. Geplaatst op 05 februari 2010 om 19:48 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik bied wat kinderkleding aan het zijn meisjes kleding Maat 74 tot 80, ook heb ik wat schoenen, heeft u interesse dan hoor ik dat graag, ik mail u dan wat foto`s van de kleding en schoenen.

Groet,

Sandra

Arno Meijer  10. Geplaatst op 07 april 2010 om 19:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik wil graag iedereen laten weten van een leuke website met mooie kinderschoenen:
www.cotufa-fashion.nl

Ik weet niet of ik hier reclame mag maken, maar mijn partner is net gestart met deze webwinkel en ik heb er alle geloof in, nu nog iedereen zover krijgen m te laten kijken en bestellen.... hihihi

Ben benieuwd wat iedereen ervan vindt.

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X