Kinderkleding

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Kinderkleding
Op zoek naar Kinderkleding? - Zoek Kinderkleding in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Kinderkleding, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp verwijderen uit favorieten lijst Kinderkleding > Forum > Partijen kinderkleding > Groothandel/outletstore kindermerkkleding voor web
  Marja  1. Geplaatst op 30 maart 2008 om 12:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

wie weet er voor mij sites van groothandel/outlet stores met bijvoorkeur kindermerkkleding
dank Marja

Rina  2. Geplaatst op 26 april 2009 om 15:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Als groothandel in kinderkleding kunnen we een grote keus aan baby- en kinderkleding aanbieden. Wij zijn gevestigd in Steenbergen (NB).

Erdi-kinder..  3. Geplaatst op 12 september 2009 om 21:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Voor mijn webwinkel ben ik op zoek naar leuke partijen merk kinderkleding.

Ik ben op zoek naar adressen voor Vingino, Airforce, Diesel, Vin Rose, Gaastra, Ralp Lauren Polo etc.

Ik hoor het graag als jullie adressen voor mij hebben.

Groet,
Diana

Shirley  4. Geplaatst op 28 december 2009 om 22:45 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi ,ik zoek een groothandel in kinderkleding van het merk vingino en dan vooral spijkerbroeken .vr groet shirley.

Mary  5. Geplaatst op 29 december 2009 om 21:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben op zoek naar groothandels voor kinderkleding (merk: barb farber, noppies, miss sixty, vingino, qs, lola...
Ik ben al ontzettend lang op zoek naar een groothandel die deze merken verkoopt maar kan er geen een vinden. Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Groet,
Mary

Sophie De M..  6. Geplaatst op 07 januari 2010 om 16:10 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo
we kunnen niet voor iedereen steeds alle merken hebben, maar we hebben door het seizoen heen veel verschillende segmenten binnen. de ene keer is het dan meer laag en middensegment, de andere keer meer hoogsegment. Daarom werken we vooral met onze webwinkel en een nieuwsbrief. HEt max dat je hier betaald bij ons is 20% van de winkelwaarde, dus altijd minimum 3% goedkoper dan de meeste bekende groothandels. Momenteel hebben we een aanbod van merken als: Blue Seven, Name it, Claire dk, Brubaker, Pirouette, Mexx, Lofff, Doerak, Girl/Boy star, Terre Bleue, Kooky, CKS, Villa Happ, Imps&Elfs, Montefiore, Bfc, en nog vele meer. Wij hanteren geen minimum afname, en alles kan hier ter plaatse worden uitgezocht of via onze webwinkel opgestuurt.
Dus, hopelijk tot binnenkort.
Groetjes
Sophie

Samantha  7. Geplaatst op 17 januari 2010 om 13:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo sophie

wat is het adres van de webwinkel?

groetjes Samantha

QUOTE:
Op 07 januari 2010 om 16:10 schreef Sophie de maeyer het volgende:
hallo
we kunnen niet voor iedereen steeds alle merken hebben, maar we hebben door het seizoen heen veel verschillende segmenten binnen. de ene keer is het dan meer laag en middensegment, de andere keer meer hoogsegment. Daarom werken we vooral met onze webwinkel en een nieuwsbrief. HEt max dat je hier betaald bij ons is 20% van de winkelwaarde, dus altijd minimum 3% goedkoper dan de meeste bekende groothandels. Momenteel hebben we een aanbod van merken als: Blue Seven, Name it, Claire dk, Brubaker, Pirouette, Mexx, Lofff, Doerak, Girl/Boy star, Terre Bleue, Kooky, CKS, Villa Happ, Imps&Elfs, Montefiore, Bfc, en nog vele meer. Wij hanteren geen minimum afname, en alles kan hier ter plaatse worden uitgezocht of via onze webwinkel opgestuurt.
Dus, hopelijk tot binnenkort.
Groetjes
Sophie

Nicole  8. Geplaatst op 23 januari 2010 om 12:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Kunt u mij het adres van de webwinkel ook graag toesturen.

Claudia  9. Geplaatst op 24 januari 2010 om 23:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Probeer eens bij import Online Europe, Belgium

www.import-online.eu

Ik doe al mijn inkopen (baby kledingen) bij hen, goedkoper kunt U niet vinden.

grotere partijen hoor

Claudia

Cindymode4k..  10. Geplaatst op 27 januari 2010 om 23:44 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo sophie,

Heb je voor mij ook het adres?

groetjes cindy

Ga naar pagina: 1, 2, 3

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X